8 Eylül 2013 Pazar

Okullarda Devamsızlık 10 Gün Oldu? Ortaöğretim 2013/2014 Devamsızlık Kaç Gün Oldu?

Eğitim öğretim hayatını daha etkin hale getirmek adına yetkililer 20 gün olan devamsızlık hakkını 10 güne indirmiş durumda. Öğrencilerin okuldan kaçmasını önlemek için yapılan bu düzenleme büyük tepkilerin ortaya çıkmasına neden olmuş durumda. Yeni eğitim öğretim döneminde artık öğrenciler özürsüz olarak maksimum 10 gün devamsızlık yapabilecek.

Herhangi bir hastalık olabileceğini göz önünde bulunduran yetkililer özürlü devamsızlık süresini ise 45 gün olarak belirledi. Bu duruma en çok öğrencilerin üzüleceğini düşünüyoruz.

Normalde 45 olan geçme notu 50’ye çıkarıldı. 50 notunun altında bir not alan öğrenciler ilgili dersten kalacak. Bu uygulamanın yapılmasının sebebi ise öğrencilerin derslerini daha fazla çalışmasını sağlayarak dershanelerin etkinliğini ortadan kaldırmaktadır. Yapılan bu yeni düzenleme hakkında yeni bir gelişme olması durumunda sizlere bilgi vermeye devam edeceğiz.

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa