8 Eylül 2013 Pazar

Herşey Yolunda Yalnızlığım Yollarıma Pusu Kurmuş Dinle



Uzun zamandan beri herşey yolunda merkez adıyla yayınlanan ancak kısa zaman önce ismi herşey yolunda olarak değiştirilen dizi yeni sezona en hızlı giriş yapan dizilerden birisi oldu. Yeni sezonun il bölümde Sertab Erener’in güzel bir şarkısı olan yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş beklemekte şarkısına yer verildi. Bu şarkı büyük ilgi görmüş olduğundan şarkısının sözlerini ve youtube bağlantısını sizlerle paylaşmak istiyoruz.

Herşey Yolunda Yalnızlığım Yollarıma Pusu Kurmuş Beklemekte Sözleri
Anladım sonu yok yalnızlığın, her gün çoğalacak
Her zaman böyle miydi bilmiyorum
Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak
Alışır her insan alışır zamanla kırılıp incinmeye
Çünkü olağan yıkılıp yıkılıp yeniden ayağa kalkmak
Yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş beklemekte
Acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbette
Bekliyorum bekliyorum bekliyorum
Hadi gelin üstüme korkmuyorum
Bulutlar yüklü ha yağdı ha yağacak üstümüze hasret
Yokluğunla ben başbaşayız nihayet
 

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa